?

Log in

`&Ashley
14 September 2008 @ 06:44 pm
Okay, I am so here! It's kinda been, well, hectic. M isn't pregnant? And it's taken me more than a month to blog. I've been busy. Yes, that's it. :)
 
 
`&Ashley
13 August 2008 @ 07:35 pm
Dammit. my weight won't stay in one size. It goes up and down depending on LIFE. I am going crazy with this. seriously, stop.

My friend, Munecaa, who's 20, is pregnant. she took a test and it says PREGNANT (obviously) but she wants to wait to see if her period comes? What? i was like, "Are you crazy?! You're pregnant." Her and her boyfriend/fiance want kids. But still. Gosh.

Eh. whatever.

Four days till Maine. count 'em! :)
 
 
`&Ashley
31 July 2008 @ 12:51 pm
Hi there.

So I've lost 5.5 pounds since summer - not a lot but I have a month to lose 10 or so more, which is totally healthy to lose 10 pounds in a month. I might lose more, but who knows? I'm not really big about saying what I weigh, but I know that I have a goal to by a certain weight by the end of summer. I am gonna do it.

I feel so confident in my summer dress, it's a little smaller. See, it fit eh when I first got it, I gained like two pounds, but I've lost that and three pounds, so it's a little smaller. I am ready to go back to school.

I diganosed myself with insomnia. When you can't sleep? My friend Alona has it. I have trouble going to sleep, and wake up in the middle of the night, like 4 am or something and stayed up. It took me 'till 6:30 to go back to sleep - then I slept until 9:30. I read online that regular exercise helps. While I do exercise, sometimes I count cleaning as my outake (like when I cleaned my room for almost four hours), so I haven't used the Wii in 9 days! But I don't know what else I did.

That's all I gotta say. Bye!
 
 
`&Ashley
29 July 2008 @ 06:23 pm
Okay, I found out that in twenty-seven days I go back to school. Junior year - here I come. And for some reason, I'm excited.
 
 
`&Ashley
27 July 2008 @ 05:15 pm
I decided to re-do my posts and start fresh, which is good 'cause I only had two entries anyways! :) Today we've had lots of thunder and rain. Very little lightning and power outtage, which sucked.

I really wanna go back to school. I miss all my friends. I miss the annoying teachers even. This summer started so much earlier for us, so it's weird. I really don't know what I'm feeling haha.

Keep in touch missies,
Ashley